niedziela, 30 czerwca 2013

Na zakończenie podstawówki.

Mój starszy syn skończył właśnie podstawówkę, niby fajnie... a mimo wszystko, jakoś żal...
Zrobiłam kartki z imiennymi tablicami, które schowane były razem z czekoladą do tekturowych tornistrów. 

...a że czasu w dzień mam teraz bardzo mało, to zarywałam nockę :) ...fotografia również nocą :) ...wszystko to dosłownie, na ostatnią chwilę.

 ...tylko dwa plecaki - dla tych najbliższych nauczycieli. 

Tornister męski: dla Pana od polskiego i historii... niesamowite papiery z kolekcji UHK - "My Dear Watson"
kilka cyferblatów po zegarkach, tekturowych zębatek z Wycinanki , kwiatki - Primy, kryształowe ramki, gwoździkowe ćwieki...





Teczka dla Pani wychowawczyni. Papiery Martha Stewart "drobne kwiaty z kratką", okrągły stempelek od Novinki



ta puchata biedroneczka - Martha Stewart - 3D Biedronki typu pompon - Naklejki



Kartki zgłaszam na wyzwanie:  w digi-scrap - "koniec roku szkolnego"
Serdecznie pozdrawiam,
Agnieszka -

29 komentarzy :

Joanna pisze...

mistrzostwo świata normalnie :) jestem zachwycona i tylko płaczę że jestem nauczycielką ale bez uczniów i nie dostaję takich cudowności ;)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Kapitalne plecaki!Piękne wykonanie.

Margo pisze...

Niesamowite prace!!! Szczęka cały czas otwarta z wrażenia!Piękne i dopracowane w każdym szczególe!

Czarna dama pisze...

Ale fantastyczny pomysł i super wykonanie. podziwiam, coś pięknego :)

caro78-Pysia pisze...

Fantastyczny pomysł z tymi tornistrami :)

paurinka/Fabryka Fantazji pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem!!!!!!Coś wspaniałego!!!

Ceramiczny Kamień pisze...

Fantastyczny pomysł! Zrobiłaś cudne karteczki! Jestem pewna, że obdarowani byli zachwycenie :)

FLORENTYNA pisze...

Szczęśliwi muszą być posiadacze tak pięknych prac. Jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam i życze jednej długiej przespanej nocki:)))

szafirek pisze...

Wow! Niesamowite!

Madziorek pisze...

piękne,jestem pełna podziwu dla Twoich pomysłów i prac.

malażabka pisze...

Fantastyczny pomysł z plecakami, A wykonanie... po prostu bombowe :)

Kasia B pisze...

Rewelacyjne te tornistry!!!
nie mogę się napatrzeć...

Kasia z Różności pisze...

Genialne! No po prostu genialne! :)

el pisze...

o ja co za dzieło sztuki , bym tydzień robiła takie cacko i jeszcze by nie wyszło jak trzeba . Mistrzyni z Ciebie

Ola pisze...

Piękne teczki :) Podziwiam precyzję i dobór kolorów.

a.le kartka pisze...

Niesamowity pomysł na podziękowania dla nauczycieli i wykonanie doskonałe. Cudne!

Ludkasz pisze...

Matulu, doskonałe, mistrzowskie...., gdybyś rozsyłąła takie nauczycielem,którzy nie uczą Twojego dziecka, to ja jestem pierwsza w kolejce. Czy tę teczkę robiłaś wg jakiegoś ogólnie dostepnego szablonu, czy to Twój nowatorski pomysł? Z podziwu wyjść nie mogę...Pozdrawiam:)

Ludkasz pisze...

I jeszcze chciałabym Cię zapytać, jak robisz czy obrabiasz zdjecia, skoro te są robione w nocy a takie jasne, ostre i pięknie prezentujące to co chcesz pokazac?

Ewa S. pisze...

Absolutnie przecudowne - mój nr jeden w wyzwaniu Digi Scrap!!!

Agnieszka - ABOKU pisze...

Bardzo wszystkim dziękuję.
Ludko - tornistry sama sobie wymyśliłam na wzór tych tekstylnych a jeśli chodzi o fotki, to robię je na białym tle i z 3 dużymi lampami, każda na 3 żarówki. Nie podoba mi się najbardziej ten balans bieli ale to chyba taki mankament zdjęć robionych przy sztucznym świetle.

Chranna pisze...

Absolutnie genialne teczki! Jesteś wielka!

Agnieszka Marchel (Ona_i_ja) pisze...

Agnieszko, tornistry rewelacyjne, gratuluję pomysłu :) Prace fantastyczne, dobór kolorów, dodatków, podoba mi się wszystko.
Dziękuję ślicznie za udział w wyzwaniu Digi-Scrap i pozdrawiam serdecznie.
Agnieszka

Pola.M pisze...

Ooo jakie piękne!
Fantastyczne i niesamowicie oryginalne prace :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Kapitalne, podoba mi się forma - teczki z karteczkami - rewelacja

Anula pisze...

Bardzo ładne plecaczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl

Blue-Anna pisze...

Świetny pomysł, robi wrażenie, męska extra:)

Asia3city pisze...

Perfekcyjne i odjazdowy pomysł...

Josta pisze...

Rewelacyjne podziękowania!

Ilona Konarczak pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pomysłowości i mistrzowskiego wykonania!!!