wtorek, 2 lipca 2013

Romantycznie... ślubnie...

Komplet dla stałej już klientki - Pani Beaty - dziękuję za zamówienie :)
...miało być biało i prosto ...koniecznie biało.

Użyłam papieru perłowego oraz takiego mieniącego, na zdjęciach wyszedł jako ekri a tak naprawdę ciężko stwierdzić jaki to kolor, niby biały a pod słońce ładnie mieni się pudrowymi kolorami i pobłyskuje.
Użyłam też TEGO grubego brokatu, kryształków i kilka papierowych różyczek.
 i chyba wiadomo - zdjęcia nocne, przy lampie :)

Ślubuję Ci zastąpić Twojego anioła stróża,
gdy ten będzie chciał wziąć urlop,
kiedy będzie załamywał nad Tobą ręce i skrzydła,
ja wtedy będę. Mi nigdy nie zabraknie sił.
Podam Ci rękę gdy będziesz tonął,
Stanę twarzą w twarz, oko w oko z Twoim wrogiem,
nigdy nie będę się bać.
Gdy wieczorem po ciężkim dniu zechcesz spać,
ja wtedy będę odstraszać złe sny i szeptać Ci czule do ucha:
Nie bój się śpij spokojnie, ja tu jestem, ochronię Cię od wszelkiego zła.
Ślubuję Ci prawdę, tak piękną i tak zwyczajną.
Tą w słońcu, czy deszczu.
Prawda jest mocą, najważniejszą potęga.
Niech prawdą będzie wypełnione nasze życie.






Dziękuję za komentarze pozostawione pod poprzednimi postami, 
lądowały one wszystkie w spamie, teraz powinno być już dobrze.
Pozdrawiam serdecznie :)
Agnieszka -

17 komentarzy :

SiódmyAnioł pisze...

O kurczę! Oszałamiająca! Nic więcej sensownego nie jestem w stanie powiedzieć.

PaNaKo pisze...

Wow...Cudnie:)

el pisze...

wow, jak Ty stworzyłaś takie dzieło sztuki , cudowna, delikatna , bardzo zwiewna i romantyczna praca.... nie mogę oczu oderwać , więc kończę pisać

el pisze...

jak już oczy się nacieszyły tym co zobaczyłam , to teraz przeczytałam na spokojnie i ciarki mi przeszły od tego wiersza ,cudowny

Madziorek pisze...

piękny tekst ślubowania...

Ludkasz pisze...

Przepiekna kartka:) zjawiskowa!!!

Ewelina pisze...

PRzepiekna! Pozdrawiam

szafirek pisze...

Przepiękna!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fantastyczna, leciutka jak ślubna suknia z tiulu :)

paurinka/Fabryka Fantazji pisze...

Ojej...i ja nie mogę wzroku oderwać...oglądam...przechylam głowę w 1 stronę i w 2...i jeszcze raz...;) a tekst przysięgi...ciarki przechodzą...;)

anias pisze...

Chcę wierzyć że wiesz, że stworzyłaś małe dzieło sztuki :)
Chylę czoła!!!
Pozdrawiam!

edytta-p pisze...

Kartka wygląda wytwornie. Wyda się być ciężka i masywna, a jednak jest wyjątkowo romantyczna. Przepiękna :)

vena7 pisze...

Piękne,,

magda pisze...

Przepiękna praca, niesamowicie romantyczna. Jestem pełna uznania :)

Barbara pisze...

Bajeczny komplet,nic dziwnego,że klientka do Ciebie wraca :))

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudna!!! Każdy detal bardzo mi się podoba!!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Szyk i elegancja !