czwartek, 5 września 2013

Scrapowa kartka





Użyłam:
2. Craftsman - Papierowe kwiatki Timido
3. Białe kwiatki Primy z napisami (u mnie pomarańczowe i zielono-żółte) - do użycia z mediami, ja popsikałam je glimmerami: pomarańczowym, żółtym, zielonym i czerwonym.

Materiały zakupić można u przedstawicieli

Na koniec chciałam podziękować digi-scrap za wyróżnienie mojej pracy w wyzwaniu "Koniec roku szkolnego". 
Dziękuję za banerek!


Pozdrawiam serdecznie i powakacyjnie :) 
Akumulatorki naładowane więc ruszamy do pracy.
Agnieszka -

5 komentarzy :

Ludkasz pisze...

Piękna kartka:)

Peninia pisze...

Prześliczna karteczka:)Posyłam moc serdeczności i ciepłe pozdrowienia-Peninia*

Weronika Bednarz pisze...

Śliczna.Wygląda naprawdę cudnie <3

OriBella pisze...

Rewelacyjna kartka, niepowtarzalna, niebanalna i ma to coś:)

OriBella pisze...

Rewelacyjna kartka, niepowtarzalna, niebanalna i ma to coś:)