czwartek, 21 listopada 2013

Zapraszam na CANDY :) ...z Magnolią.


do wygrania 2 wykrojniki: - jemioła + gwiazdka,
dla osób często komentujących niespodzianka ;)

Zasady:)

--- > Jeżeli masz bloga:
1. Napisz na swoim blogu posta o candy, linkując go do tej wiadomości.
2. Poniżej dodaj linka - poprzez Inlinkz - do swojego bloga - w nazwie wpisz swój nick + "B"
miło by mi było gdybyście powiększyli grono moich obserwatorów (jeżeli jesteś już moim obserwatorem to zapraszam na FB)

--- > Jeżeli jesteś użytkownikiem Facebook'a:
1. Polub mój profil na Facebooku
2. Poniżej dodaj linka - poprzez Inlinkz - do swojego profilu na facebook'u -w nazwie wpisz swój nick + "F"

Czas trwania konkursu 12 dni:
 21.11 - 03.12.2013 do godz. 19:oo

Ogłoszenie wyników we wtorek (03.grudnia) po 20:00 lub w środę 4 grudnia.
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka -

25 komentarzy :

наташа марчук pisze...

Спасибо за возможность, отличная конфетка, буду первой))

el pisze...

oj chętnie zapiszę się , bo stałam się szczęśliwą posiadaczką Bs a wykrojniczków żadnych nie posiadam .

Piotr Drzewuszewski pisze...

żonce by się przydał taki wykrojniczek :)

adziamar pisze...

Wspaniałe Candy. Podglądam juz od jakiegoś czasu. Pozdrawiam.

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Śliczne słodycze przygotowałaś. Trafiłam do Ciebie przypadkiem i wiem, że zostanę na dłużej. :)

Ludkasz pisze...

O matulu, marzę od dawna o tym wykrojniku...szukam lepszej ceny, wyprzedaży a tu taka szansa;) Wygraj mnie proszę:)Post się pojawi:)

gembula pisze...

Bardzo chętnie biorę udział :-)

Majowe Pasje pisze...

Piękne wykrojniki, to może przydać się dla początkującej w zabawie z karteczkami. Może wylosuję to dla mojej córeczki. Pozdrawiam :o))

Agnieszka pisze...

dziękuję za możliwość wzięcia udziału w konkursie, szczególnie jak są taaaakie nagrody ! na pewno będę do Pani zaglądać ;) pozdrawiam :)))

Maja Jaskulska pisze...

Z chęcią przyłączę się do zabawy. :)

AnaEm pisze...

Ale nas raczysz słodkościami! Pozdrawiam Cię serdecznie.

Ewelina pisze...

Dziekuje za mozliwosc wygrania tych przecudownych wykrojnikow

Wanda pisze...

chętnie się zapisuję:)pozdrawiam

Aga pisze...

zapisuję się i zostaję na dłużej, pozdrawiam imienniczkę:)

hania739 pisze...

Ależ wspaniała okazja by marzenie o tych wspaniałych wykrojnikach się spełniło - tylko proszę nie zapomnij mnie wylosować :))
Pozdrawiam

Edyta Kutera pisze...

dołączyłam do obserwatorów i z całą pewnością jeszcze tu nie raz zaglądnę :)

basienka0073 pisze...

Witam... Okazja rzeczywiście niebywała na to żeby zostać właścicielką tych cudnych wykrojników dlatego ustawiam się w "ogonku" i grzecznie czekam na losowanie może tym razem nareszcie mi się uda i dostanę prezent na imieniny :)

Regina pisze...

hello,
thanks for the chance to win!
Regina

katerina pisze...

Marzą mi się wykrojniki...jakbym je wygrała to miała bym w końcu pretekst do kupienia big shota...
Obserwuję z przyjemnością, post z info o candy u mnie na blogu, na fb polubione :)

mProjekt pisze...

Dziękuję za świetną zabawę:)

scrapweg pisze...

Oh! Oszczędzam na ten wykrojnik dobre pół roku!:) A Tu taka szansa, muszę spróbować:D Pozdrawiam serdecznie

Maja Jaskulska pisze...

Cały czas nie mogę dać linka, że lubię Fb czyli Maja+F :(

peekaboo pisze...

Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie - życzę Wszystkim powodzenia! Pozdrawiam serdecznie!

DecoBajka pisze...

Chętnie i ja się zapiszę:)

Oliwkowe pasje pisze...

wspaniałe candy - z chęcią się zapiszę :) zasilam grono obserwatorów :) pozdrawiam!