wtorek, 3 grudnia 2013

Merry Christmas 2






A teraz najważniejsze, na co na pewno większość z Was czeka :)
Nigdy nie myślałam, że będzie tak ciężko wylosować tą jedną, jedyną szczęściarę lub szczęściarza bo wiem jak bardzo każdy z Was chciałby wygrać ale niestety nagroda jest jedna. 
Na pocieszenie powiem tylko, bądźcie czujni :)

...oto numer do którego wykrojniki zostaną wysłane - 79
Gratuluję Katerina :) i proszę o podesłanie na maila Twojego adresu :)

...nagroda niespodzianka poleci do El :) - też czekam na adres :)

 Dziękuję za ogrom przemiłych komentarzy :) Bardzo mnie one cieszą...cieszy mnie Wasza obecność :) 
Będzie mi również miło, jeśli zostaniecie tu na dłużej :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego!
Agnieszka -

17 komentarzy :

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Śliczna karteczka. Niesamowite połączenie kolorków. Te czerwone elementy świetnie wygląda w połączeniu z granatem.
Gratuluję Katerinie i El. :)
Dziękuję za zabawię.
Mi niestety ta 13 nie przyniosła szczęścia i moja choroba na ten wykrojnik nie została uleczona. he he he.

Majowe Pasje pisze...

Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanej osobie.
Pozdrawiam :o))

Majowe Pasje pisze...

Zapomniałam napisać. Karteczka jest cudna. Bardzo podoba mi się styl Twoich prac.
Pozdrawiam raz jeszcze :o))

katerina pisze...

o jejku to ja ja!!! Ależ się cieszę....dziękuję Ci bardzo!!! Lecę na maila wysłać adresik...jeszcze raz dziękuję...miła niespodzianka z samego rana ::)

katerina pisze...

Nie widzę swojego komentarza więc piszę jeszcze raz...
Jestem w siódmym niebie normalnie, dziękuję Ci bardo!!! Jestem prze szczęśliwa!!! ale super...

adziamar pisze...

Śliczna kartka, taka zimowa. Pozdrawiam.

el pisze...

Oj tak tymi wykrojnikami to przyciągnęłaś masę ludzi to wspaniały gest a ja jestem zachwycona ,że niespodziankę dla mnie przygotowałaś . Już biegnę pisać adresik

el pisze...

bym zapomniała karteczka ma cudownie mroźny klimacik

Dotka pisze...

Gratulacje dla zwyciezczyni!!! A co do karteczki to z czego ten szcztuczny śnieg? sliczna

Ola (Ikemo) pisze...

BArdzo serdecznie dziekuje za zabawe, na dluzej na pewno zawitam. Stwarzasz u siebie przemila atmosferę swoimi pracami!

piaseiza pisze...

Cudna i radosna!

Barbara pisze...

Słodziutkie te mini czapusie mikołajkowe :)

Ludkasz pisze...

Śliczna kartka:)
Ależ zazdroszczę szczęściarze, a w zasadzie obu;) A tak marzyłam sobie..ech:) Ale gratuluję im oczywiście bardzo, bardzo:) I Tobie dziękuję za tą nadzieję...i za zabawę:) Pozdrawiam serdecznie:)

Justyna Skoczylas-Janowska pisze...

Karteczka cudna, ośnieżone gałązki prezentują się fantastycznie :D
Dziękuję za zabawę:)

Josta pisze...

Bardzo urokliwe te świąteczne ptaszyny na tej zaśnieżonej gałązce!
Dziękuję za wizytę na moim blogu :) Pozdrawiam.

Wanda pisze...

urocza karteczka:)dziekuję za zabawę i gratulacje dla szczęściary:)pozdrawiam

Clotee pisze...

Merry Christmas and Best Wishes for a Happy New Year!
Bring you Good wishes of happiness.

Sorry for greeting you earlier,, just don't want miss saying this.
By the way, I'm clotee. It's my first time visiting your blog. I am blogger too, and now try my best luck to open an e-store. Nice to know you.

Regards,
Clotee