środa, 5 lutego 2014

Kartka z aniołkami oraz mini kursik na magnesiki.

Witajcie kochani. Dzisiaj mój pierwszy post w ramach DT Stonogi z którym będę miała przyjemność współpracować w ciągu roku :) Chciałam Wam zaprezentować moją walentynkową kartkę z aniołkami, oraz mini kursik na magnesowe plakietki. 
Produkty, które wykorzystałam do pracy pochodzą ze sklepu Stonogi.pl






 Do wykonania magnesowych plakietek, wykorzystałam materiały widoczne na poniższym zdjęciu pochodzące ze sklepu STONOGI.pl :papier, samoprzylepne arkusze magnetyczne, Glossy Accents oraz satynowy lakier akrylowy. Po szczegóły zajrzyjcie koniecznie na Stonogowego bloga.

 1. Wycinamy z papieru motyw jaki chcemy umieścić na arkuszu magnetycznym (nie musi być dokładnie wycięty) i przykładamy do jego samoprzylepnej strony. Ja użyłam papieru ale równie dobrze może to być zdjęcie, wizytówka, jeśli mamy dzieci to np. tabliczka mnożenia ;) lub jakaś inna ściąga, ...cokolwiek przyjdzie Wam do głowy.

 2. Teraz należy dokładnie wyciąć papierowy motyw wraz z przyklejonym arkuszem magnetycznym.

 3. U mnie, na serduszka naniesiony jest Glossy Accents a  kółka z różyczkami polakierowane są satynowym lakierem akrylowym.

Tak wyglądają moje magnesiki na tablicy.
 

Czy pamiętacie o aniołkowym Candy i podoba Wam się moja kartka? Zapraszam TU


Pozdrawiam ciepło :)
Agnieszka -

22 komentarze :

el pisze...

prawdziwe cacuszko , uniwersalna karteczka i bardzo romantyczka ... magnesiki przesłodkie . Taki fajny dodatek dla swojej walentynki . Amorki są rewelacyjne

el pisze...

a za kurs zapomniałam podziękować ... dzięki

Agnieszka - ABOKU pisze...

Dziękuję el ;D

Ewa Szubra pisze...

Cudna karteczka w walentynkowych kolorach :)

mojeja pisze...

piękna....bardzo mi się podoba a z kursu pewnie skorzystam:) gratulacje za dołączenie do DT Stonogi, udanej zabawy:)

Bożenka pisze...

Super karteczka, a mgnesiki prześliczne. Pozdrawiam

Sabka pisze...

Kartka przecudna ! I dziękuję za świetny kursik !
Pozdrawiam !

Romantyczka pisze...

ślicznie, romantycznie, uroczo, elegancko...

Becia f. pisze...

aż mi dech zaparło... przepiękna!!!

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Karteczka jest śliczna. Cudne są jej kolorki, warstwy i cała kompozycja. Dziękuję też za kursik, na pewno się przyda. :)

Barbara pisze...

Karteczka jest zjawiskowa,skąd Ty bierzesz takie wykrojniki ?! :)

Daria Rzepczyńska pisze...

Przeeeecudna! :) Suuuper śliczna pozytywna i energetyczna.

Maja Jaskulska pisze...

Kartka jest rewelacyjna! Super kompozycja, robi wrażenie!

Kasia z Różności pisze...

Piękna, dopracowana cudownie karteczka :) I kursik fajny!

Maja Jaskulska pisze...

Rozglądając się na blogach jak dla mnie najpiękniejsza karteczka Walentynkowa 2014!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna karteczka, taka gorąca :) Magnesiki będą świetnie zdobić lodówkę lub tablicę memo :)

aisab pisze...

O Matko jakie cudo , wszystko co robisz jest takie śliczne:)
zostaje tutaj na zawsze:)

zielona-Mi pisze...

przepiękna kartka :)

Beza Dyda pisze...

Kartka piękna ale nie mam tych pomocy co Ty i jak widać u Ciebie jest przepych tego wszystkiego i bogactwo wykonania. Jeszcze mi daleko do tego , ale dzięki za naukę.

pasjabelki pisze...

Kartka jak marzenie :) śliczna i taka ciepła ! miłosna i ... aż się chce taka dostać !

shraddha pisze...

zachwycająca karteczka!! uwielbiam jej kompozycję. każdy dodatek :)

Tenshi pisze...

Kartka jest fantastyczna! Niby prosta w kolorystyce, ale fantazja w dodatkach, idealnie do siebie pasujących jest mistrzowska!