sobota, 1 lutego 2014

Walentynkowe CANDY z aniołkami :)


 do wygrania - wykrojnik - dwa aniołki  - całkowita nowość!! :)

Zasady :)
1. --- Jeżeli masz bloga:
a). Napisz na swoim blogu POST o candy, linkując go do tej wiadomości lub bloga.
b). Zostań moim obserwatorem.
c). Poniżej dodaj linka - poprzez Inlinkz - do swojego bloga - w nazwie wpisz swój nick + "B"

2. --- Jeżeli jesteś użytkownikiem Facebook'a:
a). Napisz na swojej tablicy infomację o Candy wraz z linkiem do tej wiadomości lub tego bloga. 
b). Polub mój profil na Facebooku
c). Poniżej dodaj linka - poprzez Inlinkz - do swojego profilu na facebook'u -w nazwie wpisz swój nick + "F"


Czas trwania zabawy 3 tyg.:
  01 - 23.02.2014 do godz. 19:oo
Ogłoszenie wyników w ten sam dzień - niedzielę 23 lutego po 20:00 lub w poniedziałek 24.02.

Uwaga! Osoby posiadające bloga i FB za podwójną informację o Candy będą miały podwójny los :)

Przypominam również o "zimowym" wyzwaniu u Magnoliowych Polek.
Osoby, które wezmą udział w wyzwaniu będą miały potrójną szansę. :) 

Zasady:
a).Zastosuj się do zasady powyżej (1.Jeżeli masz bloga.../2. Jeżeli jesteś użytkownikiem Facebook'a...)
b). Weź udział w "zimowym" wyzwaniu Magnoliowych Polek.
c). Poniżej dodaj linka - poprzez Inlinkz - do swojej wyzwaniowej pracy - w nazwie wpisz swój nick + "M"
 
Pozdrawiam serdecznie i apraszam do zabawy :)
Agnieszka -

9 komentarzy :

katerina pisze...

super candy....chętnie biorę w nim udział...

Aluna pisze...

Umknęły mi w Świecie Pasji - może tu się uda. Candy super !!! Dziękuję za możliwość udziału. Pozdrawiam, Aluna

Stella Roche pisze...

tez sie zglaszam ;) fajne aniolki ;)

Art Soul pisze...

Oprócz tego, że candy super to i Twoje prace są piękne:) Zostanę na dłużej:)

Beza Dyda pisze...

No cóż -próbuję i próbuję ale te candy jakoś nie mogą we mnie trafić. twój blog jest superowy, a candy by mi się przydało. Mam mały dorobek i wszystko chętnie przyjmę, bo co rusz czegoś brakuje jak zamierzam coś zrobić.Nie mówiąc o wykrojnikach.To już jest poza moim zasięgiem.

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Świetne candy. Może tym razem będę miała więcej szczęścia niż ostatnio. ;)
pozdrawiam serdecznie

Mariolka... pisze...

Ale alnielsko tutaj!
Zgłaszam się do zabawy i uciekam robić posta:)
Pozdrawiam:)

Karteluszki Reni pisze...

Polubiłam, dziwię, się, że dopiero teraz ;), pościk jest i zobaczymy

Tina J pisze...

Informację, u udziale w Twoim Candy umieściłam już dawno, ale dopiero teraz zostałam obserwatorem :); lepiej późno, niż wcale; pozdrawiam