środa, 2 kwietnia 2014

Kartka tagowa nr.2

Tak jak w poprzedniej kartce, użyłam kolejnego taga Primy, drewnianego ptaszka, gniazdko, grubą tekturową ramkę, masę primowych kwiatuszków i drewniane plasterki z korą.

 Żadna osoba w poprzednim poście nie podała jeszcze prawidłowej odpowiedzi na pytanie - ile jest tych kartek?
Zgadujcie dalej, mała podpowiedź - typujcie liczbę od 1 - 10 :)

Nagrodą są pastelowe buttonsy w kształcie zajączków, kurczaczków i jajeczek :)
dorzucę również po jednym tagu z primowej książeczki, które użyłam w kartkach :)
  Produkty użyte w pracy pochodzą ze sklepu:
 http://marthastewart.pl/

Pozdrawiam serdecznie,
http://aboku02.blogspot.com/








12 komentarzy :

Ludkasz pisze...

Ten tag też cudny!!
Może 8?
Pozdrawiam:)

Ewa Szubra pisze...

Jest po prostu cudowna - zachwycam się nią :)

Sylwia-eR pisze...

Przepiękne świąteczne życzenia- stawiam na 7 kę-pozdrawiam

Justyna Skoczylas Janowska pisze...

Piękna - 4sztuki :)

MILA25 pisze...

Piękna :) Podziwiam za te wszystkie detale i warstwy :)
Ja typuję na 9 :)
pozdrawiam Mili

Kaprys pisze...

Aguś na bogato ale super !!!!
Pozdrawiam Aga

el pisze...

śliczny tag , ten napis tekturkowy wspaniale uwypuklony .... czyżbym ominęła zabawę u Ciebie .... niemożliwe jak to przegapiłam ?

el pisze...

a to skoro jeszcze można i bawimy się dalej to obstawiam 9

Ania pisze...

super, na bogato:) pozdrawiam wiosennie

Barbara pisze...

Ale cudeńko :)

CarmenAlice pisze...

niewymownie piękna!

Czarna dama pisze...

I kolejny śliczny tag, choć szczerze napiszę, że bardziej mi się podobają kolory pierwszego :) A stawiam na 5 sztuk :)