piątek, 4 kwietnia 2014

Kartka tagowa nr.4

Dzisiaj przyszła kolej na czwartą kartkę w kształcie taga. "Ile ich jest"? typujcie liczbę od 1-10, jak na razie są dwie poprawne odpowiedzi, ;) pośród których wylosuję nagrodę niespodziankę + primowe tagi i buttonsy :) pokazywane w poprzednich postach.
Chcecie podpowiedzi? Kartek jest tyle, ile drewnianych ptaszków Primy w opakowaniu, zajrzyjcie do sklepu :)






Produkty użyte w pracy pochodzą ze sklepu:
http://marthastewart.pl/
Pozdrawiam serdecznie,
 http://aboku02.blogspot.com/

10 komentarzy :

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Podziwiam Twoje tagi. Są prześliczne. Cudna kompozycja z gniazdkiem i warstwy ... piękne :D

el pisze...

dobre dobre , czyli ja nie zgadłam .... bo jednak 4 tagi są teraz to już pewne . Ślicznie wychodzą Ci te karteczki są takie naturalne

Sylwia-eR pisze...

Przepiękne są Twoje tagi i aż mi się tych ptaszków zachciewa.
Mam nadzieję,że zrobiłaś ich więcej niż 4 ; )- jaKk wynika z opakowania-conajmniej wielorotność- cudne ....

Agnieszka - ABOKU pisze...

Bardzo Wam dziękuję za komentarze i odwiedziny.
Zgadujcie cały czas ...aż do ogłoszenia wyników. Użyłam tylko jednego opakowania z ptaszkami ;)

CarmenAlice pisze...

Fantastycznie komponujesz warstwy, karteczka wygląda obłędnie. A ja obstawiłam, że zrobiłaś tyle kartek, ile gniazdek :)

Czarna dama pisze...

Jakie one wszystkie są śliczne, i takie dopracowane w każdym detalu. Niby taki mały kwiatuszek, kawałek sznureczka czy skręcony drucik, a jednak to są ważne detale, które wpływają na wygląd całości.
A co do ilości tagów to myślę, że będzie ich 5 sztuk :)

a.le kartka pisze...

Wspaniały kolejny tag! Skoro tagów jest tyle ile ptaszków to znaczy, że jest ich 4 :)

SiódmyAnioł pisze...

Oczopląsu dostaję! Jedna piękniejsza od drugiej!
4 kartki to stanowczo za mało!!!

MontanA pisze...

Piękne, cudowne- pełna harmonia!

Aduchna pisze...

Jestem tak przejęta tym co zobaczyłam na Twoim blogu, że słów mi brak. Tworzysz wspaniałe rzeczy! Tylko pozazdrościć talentu i szukać u Ciebie inspiracji trzeba :)