czwartek, 24 kwietnia 2014

Pudełka - jajka

To pudełko wykanałam na bazie pudełka z papier-mâché Marthy Stewart. Najpierw pomalowałam białą farbą, na nią przykleiłam bezbarwne (przeźroczyste) mikrokulki. Kiedy wszystko wyschło ozdobiłam papierowymi różyczkami, puszystymi pomponami na druciku, białym drucikiem wygiętym w sprężynkę, falbanką, perełkami, wyciętymi papierowymi listkami i ogromnym aksamitnym motylem Primy, również zdobionym mikrokulkami.

Pudełeczka posłużyły jako schowki na cukierki od zajączka ;) 
pochowane w różnych zakątkach domu.








Produkty użyte w pracy pochodzą ze sklepu:
http://marthastewart.pl/
Pozdrawiam Was serdecznie i do usłyszenia niebawem :)
Agnieszka -

16 komentarzy :

Gosia pisze...

Piękne... nie wiem czy miałabym cierpliwość do tak misternego i precyzyjnego cudeńka ;) Pozdrawiam ;)

el pisze...

cudowne i pomysłowe a te motyle nieziemsko piękne

Gosik pisze...

Śliczne pudełeczko. Motylek przeuroczy.

Aga pisze...

Piękne, misterne i koronkowe, motyl rewelacyjny, a całość - hm, mi bardziej kojarzy się z pudełkiem na piękną i misterną biżuterię:)

bustani pisze...

Śliczne - jaja Faberge w polskim wydaniu :))
Pozdrawiam

aisab pisze...

ależ cudowne i pomysłowe tak dopracowane, jestem pod wrażeniem

Handmade By Doris pisze...

Cudowne! Jestem pełna zachwytu :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Cudowne ,misterne cacuszka! Napatrzeć się nie mogę!

kasia pisze...

Patrząc na Twoje prace "papierkowa robota" zyskuje inny wymiar:)

Ceramiczny Kamień pisze...

O matko jakie cuda! :)

Peninia pisze...

Prześliczne:)
Pozdrawiam serdecznie-Gosia
http://peniniaart.blogspot.com/

Czarna dama pisze...

Przepiękne, mowę mi odjęło :)

Tanitta pisze...

Przecudne pudełeczko!
Piękne opakowanie na słodycze wyczarowałaś :)

OriBella pisze...

Piękna praca, ukłony w Twoją stronę za mistrzowskie wykonanie i pełen zachwyt z mojej strony:)

Maja Jaskulska pisze...

Coś niesamowicie pięknego

Ewelina pisze...

Przepiekne jajo, jestem fanka takich jaj ;) To przezroczyste jajo w tle cudne! Pozdrawiam serdecznie