wtorek, 20 maja 2014

DIY - transfer na klocki - tutorial

 Dziś w ramach mojej kolejnej inspiracji na blogu Stonogi.pl prezentuję drewniane kostki.
W sklepie Stonogi jest bardzo duży wybór przedmiotów do zdobienia.

Dzisiaj chciałam pokazać Wam jak zrobić proste kostki z napisami lub obrazkami. Ja wybrałam napisy. Moje klocki pomalowane są najpierw czarną farbą, po wyschnięciu farby, brzegi kostek przetarłam świecą a następnie zamalowałam białą farbą. Na koniec w miejscach świecowania, delikatnie przetarte papierem ściernym.


Teraz należy wybrać i wydrukować literki w odbiciu lustrzanym. Literki wycinamy w miarę dokładnie, chyba że chcemy dać grubą warstwę lakieru to wtedy niedoskonałości zginą.


Smarujemy kostki i wycięte literki żelowym transferem.

 

...i przyklejamy.

 



Teraz czekamy aż dobrze wyschną. Ja robiłam je wieczorem więc czekałam całą noc. Rano spryskałam wodą i czekałam aż nasiąkną.


...lekko palcami rolujemy i ściągamy papier. Na koniec kilka warstw lakieru.


i gotowe kostki prezentują się tak :)



Pozdrawiam serdecznie i w końcu słonecznie :)
Agnieszka - ABOKU
 http://aboku02.blogspot.com

10 komentarzy :

anias pisze...

Świetny kursik! Wszystkie puszki w pracy zużyłam do transferowania:)
Fajna technika!

veanka pisze...

Drewniane kostki można kupić, a litery? Skąd wybrać i na jakiej drukarce wydrukować?
Gdzie można kupić żelowy transfer?
Sorry, za naiwne pytania, ale dla mnie jest to "czarna magia".

Tina J pisze...

super kursik, klocki cudowne :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

veanka - nie muszą to być litery, możesz wydrukować co chcesz. Żelowy transfer jest w sklepie Stonogi.pl Masz podlinkowany blog - tam znajdziesz wszystkie produkty ze sklepu.

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

świetny kursik. a twoje klocki prezentują się wspaniale.

Ewa Szubra pisze...

Agnieszko jestem zachwycona kursem, ale cała dekoracja Twojego pomysłu jest po prostu urzekająca. Można się w nią wpatrywać godzinami. Pozdrawiam serdecznie

ridos72 pisze...

Cudnie!! pomysł i te lampiony...

el pisze...

genialne . Dziękuję za kurs

Kasia z Różności pisze...

Fajny ten żel!! A na tkaniny też się nadaje ?

Miriam Blada pisze...

Ach wspaniała praca :)