czwartek, 29 maja 2014

Shadow box - finał :)


Kolejna odsłona, tym razem w całości, mojej półeczki na zdjęcia :)
Wykonałam ją w biało czarnej kolorystyce z dodatkiem kilku srebrnych elementów. 

Do dekoracji użyłam żywicznych dodatków takich jak: ptaszki, domki dla ptaszków, niektóre napisy, drzewka, aniołki, muszelki... cudne koronkowe motylki, papierowe różyczki, bardzo fajny, miękki drucik - z którego możecie zrobić chyba wszystko :) są tu też: metalowe tabliczki z napisami, latarenka, pajączek - pompon, "firanki" wycięte dziurkaczami Marthy Stewart i sama nie wiem co jeszcze ;)
Próbowałam zrobić ładne zdjęcia ale nic z tego, wyszło szaro buro i ponuro. Niestety nie mam takich zdolności i żadne z tych zdjęć nie przedstawia oryginalnego koloru, w rzeczywistości biel jest bardzo ciepła i taka czyściutka... nie myślałam, że będzie tak trudno to uchwycić.

Wszystkie produkty, z których powstał mój box znajdziecie w Scrap&Art - Martha Stewart






















 Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka -

20 komentarzy :

Marta Ł pisze...

prześlicznie wygląda całość :)
zapewne trochę czasu nad tym posiedziałaś ale efekt genialny! :)

zapraszam do mnie :)

Gosia pisze...

Jest mega... no brak mi słów... po zapowiedzi niecierpliwie czekałam na efekt końcowy... cudny... ;)

Aggie pisze...

Jest przepiękny! Po wcześniejszym poście bardzo się zastanawiałam jak wygląda całość, i uwierz mi, jestem zachwycona. Podziwiam ogrom pracy, który musiałaś w to włożyć ale chyba się opłaciło. Pozdrawiam!

Ola (Ikemo) pisze...

Pełna elegancja! Dopracowane w każdym szczególe, warto było poczekać na efekt końcowy! Piekne!

Monika MiniArt pisze...

Cudna ramka, a ile w niej detali. Aż słów brakuje aby zawchwyt opisać. Niesamowicie całość wygląda :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Bardzo Wam dziękuję. Pracy było sporo ale najbardziej umęczyłam się ze zdjęciami :) Niby wszystko czarno białe a na zdjęciach każde ujęcie wyszło w innej barwie, koszmar jakiś.

gembula pisze...

Powalający efekt! Ogrom pracy nie poszedł na marne - wspaniała pamiątka, na którą zawsze miło popatrzeć.

Kwiat_wisni7 pisze...

ale piękne i dopracowane w każdym szczególe :)))

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

jest przepiękny, tyle w mim elementów, które pięknie współgrają ze sobą. :)

PaNaKo pisze...

Niesamowita praca:)Pracochłonna, ale tak rewelacyjny Shadow box był tego wart :D

Agnieszka - ABOKU pisze...

...ale mi miło. Bardzo Wam dziękuję.

szafirek pisze...

Nieziemski! Można oglądać i oglądać...

Kaprys pisze...

Aga cudo !!!
Odleciałam...
Pozdrawiam Agnieszka

Gosia S. pisze...

Cudowne! Zostanę tu na dłużej, żeby dostrzec wszystkie, bajeczne detale!

Karola Witczak pisze...

To zdecydowanie jeden z najpiękniejszych projektów, jakie miałam okazję widzieć w ostatnim roku... Zachwycający, spójny, pełen cudownych, drobnych i fantastycznie dobranych detali. Niesamowity!

Aduchna pisze...

Coś pięknego! Każdy detal zachwyca i przyciąga uwagę. Będę się codziennie modlić, żebym potrafiła choć namiastkę zrobić. Wielkie brawa!

Kasia z Różności pisze...

Niesamowite! Piękna praca, ogrom pracy i talentu tu włożyłaś :)

Aneta pisze...

Majstersztyk!

iwonka kb pisze...

Genialne! i te wszystkie szczegóły... Jest naprawdę niesowity!!

Klara pisze...

Jest przepięknie ,oglądam i oglądam i nadziwić się nie moge ogromowi pracy ,cudownym pomysłom i efektowi koncowemu ŁAŁ.....
Niesamowite