poniedziałek, 2 czerwca 2014

Jak zrobić samemu szablon - testowanie silkscreens.


Do zrobienia samemu szablonu, świetnie nadaje się samoprzylepny film silkscreens i oczywiście wykrojniki albo nożyczki. Do testów posłużyło mi wieczko od drewnianej skrzyneczki.

 1.Materiały których użyłam: tekstury - biała i z brokatem, farby, wykrojnik, samoprzylepny Film - silkscreens, gąbeczki do nanoszenia farby na szablon.

 2. Na zdjęciu widać: wycięte szablony, następnie przyklejone a na dole skrzyneczka z pomalowanym już wieczkiem.

Na koniec, skoro miałam jeszcze szablony, postanowiłam skusić się również na próbę z teksturami. Wycięłam wykrojnikiem dodatkowo jeszcze jeden szablon z wzorem kratki.
Kratkę i kwiatka z serwetki przykleiłam na skrzyneczkę i naniosłam tekstury: białą i z brokatem. Kratkę na koniec pomalowałam jeszcze farbami aby zlała się z tłem a kwiatka zostawiłam surowego.
Następnym razem silkscreens wypróbuję również na szkle :)
Super sprawa jak dla mnie i daje wiele możliwości.

Wszystkie produkty znajdziecie w Scrap&Art - Martha Stewart

 Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka -

1 komentarz :

Wanda pisze...

fantastyczny kursik:)