poniedziałek, 20 października 2014

Kartka komoda - kurs

Dzisiaj przedstawiam bardzo łatwą i szybką karteczkę z okazji narodzin dzidziusia,
którą wykonamy w ramach inspiracji dla sklepu Stonogi "krok po kroku" :)


 Do wykonania kartki potrzebujemy: narzędzia do robienia dziurek, ja użyłam nitownicy, 
wykrojniki, ozdobne ćwieki, tusz i różnego typu ozdoby: kwiatki, wstążki, brokat... 
Szablon na kartkę A4: 
  • na czerwono zaznaczona ciągła linia cięcia
  • na zielono zaznaczone przerywane linie zagięcia.

Tniemy, zaginamy według szablonu 
oraz wycinamy dół komody wykrojnikiem jaki mamy i który nam pasuje.


Przygotowujemy 3 szufladki, u mnie wymiar jednej to: 6,5 x 2,5cm 
Oprawiamy w ćwieki i tuszujemy.

Reszta to już tylko ozdabianie i dekorowanie. Prawda że łatwe? 





Mam nadzieję, że zachęciłam Was do wykonania karteczki w innym kształcie niż zazwyczaj :)
Jeśli tak, linkujcie swoje prace w komentarzach, chętnie je obejrzę.
Pozdrawiam serdecznie, 

http://aboku02.blogspot.com 

12 komentarzy :

Ilona Konarczak pisze...

Cudo!!! Dziękuję za kursik :)

SiódmyAnioł pisze...

Dla mnie BOMBA! - Super pomysł na kartkę i świetny kurs!

Sylwia-eR pisze...

Cudna, nietuzinkowa! dzięki za kursik : )

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka. Fajny kursik - na pewno skorzystam, bo takiej jeszcze nie robiłam:)

Art Soul pisze...

Dziękuję za kurs! Z radością skorzystam :) Karteczki prezentują się świetnie!!!!

Ewa Szubra pisze...

Rewelacyjne - pewnie skorzystam z tego superowego kursu :). Dzięki :)

a.le kartka pisze...

Swietny pomysł! Kartka jest śliczna. Chętnie skorzystam z kursu, żeby tylko jakiś dzidzius pojawil się ns horyzoncie :-)

Jadwiga Kluczyńska pisze...

Prześliczna karteczka :) Jeśli pozwolisz podkradnę pomysł ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie

aleksandra Mayr pisze...

Wow cudowna komódka! Dzięki za kursik. Pozdrawiam :)

aleksandra Mayr pisze...

Prześliczna komódka! Dzięki a kursik. Pozdrawiam :))

Ilona Konarczak pisze...

Aboku raz jeszcze dziękuję za kursik, a moja komódka tutaj :)
http://pasje-iluszki.blogspot.com/2014/11/komodka-z-balonami.html

Kaśka pisze...

Bardzo fajny pomysł na karteczkę :)