czwartek, 20 listopada 2014

Zimowa Tilda - Magnolii


Witajcie :)  Dzisiaj chciałam pokazać Wam moją pierwszą w tym roku inspirację zimową dla Stonogi.pl.

Wierzcie mi, nie było łatwo wytrwać z zimowymi pracami aż do teraz, bo nowości bożonarodzeniowe pojawiały się już w lipcu :) a wyzwania i inne prace, wcale tego nie ułatwiały. Teraz, ze spokojnym sumieniem mogę ogłosić u siebie „sezon świąteczny” za otwarty :)

Kartka z kolorowanym ręcznie stemplem "Magnolii"wykonana z cudnych papierów - "usłane różami" - Galerii Papieru i głównie wykrojników Tima Holtza.







Pozdrawiam serdecznie,


http://aboku02.blogspot.com 

7 komentarzy :

Gosia pisze...

Śliczna ;) a z koszyczka to chrobotek wystaję?

Bea pisze...

czadna!!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Pełna uroku!!!!Bardzo mi się podoba!

el pisze...

piękna i magiczna praca.... cudeńko już chwaliłam na FB

Ala Gajewska pisze...

Bardzo ładna kartka :)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Piękna

Dana M. pisze...

śliczna :))