wtorek, 10 lutego 2015

Blog Hop - wyniki zabawy.


Witajcie, dzisiaj ogłoszenie wyników w czwartej już zabawie Wycinanki Blog Hop :)
 

 
Wszystkich komentarzy pod moim piątkowym postem było 89. Jednak w losowaniu, 
według wycinankowych reguł, mogę wybrać tylko z tych napisanych do północy w niedzielę. 
 
A zatem, w zabawie bierze udział: 86 komentarzy.
Zwycięzca proszony jest o kontakt i wysłanie adresu na: biuro@wycinanka.net. 
 
a jest nim: Tanya SonataJoy.


Tanya serdecznie Ci gratuluję.

Od siebie, prywatnie chciałabym również wyróżnić Betinkę oraz Lusillę
Wy dziewczyny, napiszcie do mnie:) i podajcie swoje adresy.

Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i udział w zabawie.
Pozdrawiam ciepło,
Agnieszka -

4 komentarze :

Tanya SonataJoy pisze...

Thank you! I'm very happy!!! Have a nice day!

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Zabawa był świetna, a jakie wrażenia estetyczne! :)
Gratuluję Tanyi, Betince i Lusili, a ja dziękuję za wspólna zabawę. :)

betina pisze...

Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie Agnieszko dziękuję potrójnie: raz za zabawę dwa za wyróżnienie, trzy za przyjemność oglądania :)))
Pozdrawiam :D

Lusilla pisze...

Dziękuję za wyróżnienie.Dziś je odkryłam i jestem w szoku. Bardzo dziękuję.Maila już napisałam.Mam nadzieję,że dojdzie.Pozdrawiam bardzo serdecznie.