wtorek, 19 maja 2015

Stojak na perełki w płynie


http://wycinanka.net/pl/p/stojak-na-perelki-w-plynie/1930
Chciałam dzisiaj pokazać Wam stojak na perełki w płynie od WYCINANKI. 
Stojak najpierw trzeba złożyć. Ja dodatkowo dla umocnienia skleiłam go też klejem a kiedy klej wysechł, pomalowałam lekko rozcieńczoną farbą na biało 
(polecam pomalowanie przed przyklejeniem półeczek z otworami). 
W trakcie okazało się, że stojak jest dobry nie tylko na perełki ale też inne przydasie Emotikon smile 
U mnie są to też distersy (i tu musiałam w trzech schodkach troszkę powiększyć otworki ale myślę, że jeśli ktoś napisze do WYCINANKI jakie potrzebuje wymiary, to nie będzie z tym najmniejszego problemu Emotikon smile .
Ten stojak jest właśnie takich wymiarów jak chciałam myślę, że i Wam przypadnie do gustu. 
Jak Wam się podoba i co o nim myślicie?








Pozdrawiam serdecznie :)
Agnieszka -

Brak komentarzy :